Manager client support

Als Manager Client Support ben jij verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van zowel onze intermediairs als onze medewerkers Client Support. Jouw team bestaat uit 16 gedreven professionals en groeit nog steeds. Je bent verantwoordelijk voor de continuïteit van het primaire proces. De belangrijkste stap is om zelfstandige en oplossingsgerichte teams te ontwikkelen. Wij vinden dat onze klanten onze ambassadeurs zijn. En jij fungeert hierin als voorbeeldfunctie.

Je geeft leiding aan de afdeling Client Support en staat in nauw contact met de afdeling Commercie, Finance en Kennis & Expertise. Je rapporteert aan de Operational Managing Director.

Jouw kerntaken

  • leidinggeven aan een team van 16 medewerkers Client Support van junior tot senior;
  • werven, coachen, trainen en ontwikkelen van kennis en vaardigheden van de medewerkers Client Support;
  • bewaken en monitoren van de dagelijkse werkzaamheden binnen de afdeling;
  • deelnemen aan het managementoverleg;
  • aanspreekpunt voor andere afdelingen binnen onze opdrachtgever

Kortom: jij bent een ondernemend persoon met passie voor client services, die de afdeling naar een next level brengt. Jij stuurt op KPI’s en streeft naar Customer Intimacy, zodat onze klanten met plezier een langdurige en tevreden samenwerking met ons uitbouwen want samen kom je verder.

Jouw werkdag:

Als jij ’s ochtends binnenkomt in het sfeervolle pand in Rotterdam open jij snel je e-mailbox en kijk je of er belangrijke e-mails zijn, die je moet verwerken zodat je collega’s verder kunnen. Daarnaast heb je individuele afspraken staan om de voortgang en persoonlijke ontwikkeling te bespreken. Tussendoor ben je de vraagbaak voor een verscheidenheid aan vragen die een snelle oplossing nodig hebben. Van betaaltermijn aanpassen, contractsoorten toevoegen tot correcties. Jij bent het antwoord achter de vraag voor iedereen. Het is jouw verantwoordelijkheid om de juiste beslissingen te nemen, die zorgen voor de continuering van het betaalproces. Jij zorgt voor het welzijn van je team middels aandacht en coaching.

Bedrijfscultuur

Ben jij de geschikte kandidaat die het team van onze opdrachtgever verder kan brengen in een groeiende organisatie? Kan jij de backoffice professionals, die dagelijks klaar staan om de klanten verder te helpen, leiden, motiveren en inspireren? En heb jij de drive om de collega’s en jezelf verder te ontwikkelen. Dan zijn wij op zoek naar jou! Jij kunt namelijk aan de slag bij één van de grootste payrollorganisaties van Nederland.

Functie-eisen

  • afgeronde HBO opleiding;
  • je hebt minimaal 5 jaar leidinggevende werkervaring opgedaan in de uitzendwereld;
  • uitstekende vakkennis die je up to date hebt gehouden m.b.t. de uitzendbranche en (relevante) wetgevingen;
  • je bent fulltime (40 uur) beschikbaar;
  • je bent ambitieus en in staat anderen te motiveren, inspireren en te coachen;
  • je bent procesmatig sterk, analytisch ingesteld, klantgericht en bezit over een hands-on mentaliteit.

Arbeidsvoorwaarden

Samen willen we de beste zijn. Persoonlijke ontwikkeling past daarbij. Er bestaat de mogelijkheid om een opleiding te volgen, passend bij jou niveau, behoefte en vak. Maar we doen meer: zijn betrokken, denken mee en doen het samen. Naast werken op een inspirerende locatie in Rotterdam, bieden we jou ook het volgende:

  • uitdagende baan bij een snel groeiende organisatie;
  • informele en professionele werkomgeving;
  • de mogelijkheid om een hardwerkend en ambitieus team te inspireren en te motiveren;
  • marktconform salaris;
  • persoonlijke bonus;
  • reiskostenvergoeding;
  • pensioenregeling;
  • gezamenlijk lunchen;
  • gezellige vrijdagmiddagborrels en uitjes met collega’s.

 

Heb je interesse en wil je liever vandaag als morgen aan de slag? Dan ben je bij JIJ-Uitzendbureau aan het juiste adres.

Ben je beschikbaar of wil je meer informatie ontvangen over de vacature, bel dan naar 010-8209994 of stuur je CV naar monique@jij-uitzendbureau.nl