Medior Skilled Helpdesk Medewerker

Je bent als Skilled Helpdeskmedewerker binnen de afdeling Professional Resources verantwoordelijk voor het geven van 1e, 2e en/of 3e lijns gebruikersondersteuning (dit afhankelijk van je reeds opgedane kennis en ervaring). Je wordt op locatie bij een van de opdrachtgevers tijdelijk ingezet en bent werkzaam binnen het ICT team van de betreffende klant. Je werkt nauw samen met je collega Helpdeskmedewerkers en de Systeembeheerder om samen een uitstekende service en dienstverlening te waarborgen.
Overige taken en verantwoordelijkheden zijn:
• Uitvoeren van 1e, 2e en/of 3e lijns ondersteuning en doorvoeren van standaard wijzigingen;
• In stand houden van ICT- oplossingen en/of –infrastructuur en garanderen van de continuïteit van de ICT- dienstverlening conform afspraken met onze relaties;
• Analyseren van storingen op het eigen vakgebied en adviseren over te nemen maatregelen/(standaard)oplossingen;
• Zorg dragen voor de uitgifte/het beheer van gebruikersautorisatie;
• Zorg dragen voor de inrichting van desktops/werkplek ondersteuning;
• Fungeren als vraagbaak voor gebruikers en collega’s bij complexe problemen;
• Gebruik maken van een monitoring tool voor het controleren van de performance van systemen;
• Inhoud geven aan en het ontwikkelen van interne richtlijnen voor collega’s t.b.v. de actieve beheersing van die richtlijnen.

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever valt op door zijn scherpe focus op professioneel partnership. Ze verplaatsen zich in de klant door passende detachering, degelijk advies, correcte levering van hardware en software en deskundig beheer en onderhoud van ICT- infrastructuur. Ze zijn werkzaam voor klanten uit het MKB segment, multinationals en (semi-) overheidsorganisaties.

Bedrijfscultuur

Binnen de organisatie heerst een professionele en informele bedrijfscultuur.

Functie-eisen

Wie ben jij?
Wij zoeken iemand met aantoonbaar MBO werk- en denk niveau, met enige jaren recente en relevante werkervaring binnen de ICT en in het bezit van Rijbewijs B. Je bent bekend met o.a. Windows, ITIL, Topdesk, Citrix, Office 2010. Je hebt deze kennis onderbouwd middels een afgeronde Microsoft certificering (MCSA/MCSE) en ITIL Foundation. Je onderscheidt je door een sterk analytisch en probleemoplossend vermogen en je bent in staat nauwkeurig en volgens procedures te werken. Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden (NL & EN) en een dienstverlenende en resultaatgerichte instelling. Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken, bereid om incidenteel buiten kantooruren te werken en eventuele stand-by diensten te lopen. Stressbestendig, gedrevenheid en een flexibele instelling kenmerken jou als persoon. Je kunt prioriteiten stellen en je bent in staat om (technische) beslissingen te verantwoorden en te beargumenteren.

Arbeidsvoorwaarden

Onze opdrachtgever biedt een vaste aanstelling met een flexibel pakket van arbeidsvoorwaarden en secundaire arbeidsvoorwaarden; niet iedereen is namelijk gelijk! Een marktconform salaris en uitgebreide opleidingsmogelijkheden zijn vanzelfsprekend.
Vanuit je rol binnen de afdeling Professional Resources bieden wij je een afwisselende en uitdagende werkplek. Elke opdrachtgever is anders en je komt dan ook in aanraking met diverse technische vraagstukken en ICT omgevingen.
Op deze wijze doe je dan ook in korte tijd veel ervaring op en naast een actueel studietraject faciliteren wij je om door te groeien naar een functie die aansluit bij je ambitie!